donderdag 5 juni 2014

Korte evaluatie

Heey,
Als eerste hoop ik dat jullie mijn betoog leuk vonden, ik heb er erg veel werk en tijd in gestoken omdat ik op school gewoon echt niet ver kwam en nog niet eens een stelling had gekozen. Ik vond gewoon geen goede stelling! Hierdoor moest ik het helemaal thuis doen en ben ik de hele middag bezig geweest. Daarna had ik mijn betoog af en toen bleek dat hij veel te lang was. Hij was namenlijk 950 woorden en het moesten er 600 tot 800 zijn! Nu gelukkig nog maar 810, ik heb het heel erg ingekort.

En als tweede heb ik een minder leuke mededeling. De opdracht voor Nederlands is nu namelijk afgelopen dus hoef ik geen blogs meer te schrijven. Misschien dat ik door ga met blogs schrijven, maar dat weet ik nog niet dus het zou kunnen dat dit de laatste blog is die jullie van mij lezen.


Ik vond het erg leuk om te bloggen, het is weer een keer iets anders dan saaie opdrachten uit het boek! Doordat ik het leuk vond ben ik ook erg tevreden over het resultaat, ik heb verschillende soorten blogs en mijn site heeft ook een mooie lay-out. Ik heb er verschillende dingen van geleerd, bijvoorbeeld hoe ik een goede recensie kan schrijven en hoe ik lezers kan aanspreken.

Ik zou niet echt zeggen dat ik een persoonlijke schrijfstijl ontwikkelt heb, ik schreef namelijk als wel vaak op deze manier. Mijn schrijfstijl is denk ik wel verbeterd, maar niet echt totaal veranderd.


Het lezen van blogs van klasgenoten en andere bloggers vond ik erg leerzaam omdat ik hierdoor puntjes tegenkwam in mijn eigen blog die ik nog kon verbeteren.

Misschien tot snel!

Liefs,
Sarah


P.S. Weer sorry voor de gekke lay-out, maar blogspot mag mij gewoon niet ofzo iets. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten